Wednesday, September 1, 2010

TOLONG, CIKGU!!!!

Perlukan bantuan? Takut lambat hantar? (Kalau lambat hantar, nama anda akan dipanggil di perhimpunan pagi untuk berjumpa dengan pengetua.. Hahahaha...)

Memandangkan kita akan bercuti selama hampir 2 minggu, saya telah fikirkan cara untuk kita berkomunikasi sepanjang cuti tersebut. Sekiranya anda ada pertanyaan atau perlukan bantuan mengenai tugasan anda, anda boleh menghubungi saya dengan cara-cara berikut:

1) Hantar e-mel : cheguzahran@yahoo.com
2) Chat atau tinggalkan mesej pada facebook : chegu zahran
3) Chat melalui ym atau msn : yahoo id saya : cheguzahran
4) Cara paling mudah, tinggalkan sahaja comment di bawah.. (Tahu kan cara nak tinggalkan coment?)

Insya-Allah, saya akan bantu dengan kadar yang cepat dan sehingga awak faham (sekadar yang saya mampu.. Ingat cuti hari raya.. Saya pun nak berhari raya juga..)

Selamat membuat tugasan anda dan semoga berjaya!

3 comments:

  1. o.k cikgu selamat Menyambut hari raya

    ReplyDelete
  2. chegu...selamat hari raya chegu...nanti kasi duit raya tauchegi...pegi makan KFC..hehehehe

    ReplyDelete