Saturday, October 12, 2013

TUGASAN PROJEK PRINSIP PERAKAUNAN - JURNAL HINGGA RUMUSAN

PERHATIAN: BAGI PELAJAR YANG TELAH DOWNLOAD TEMPLATE JURNAL, LEJAR IMBANGAN DUGA, PENYATA PENDAPATAN DAN KUNCI KIRA-KIRA SEBELUM 12/10/2013 8:45`AM, SILA DOWNLOAD SEMULA MENGGUNA PAUTAN DI BAWAH.  INI ADALAH KERANA TEMPLATE TERSEBUT MEMPUNYAI BEBERAPA MASALAH TEKNIKAL KETIKA MENCETAK. 

Bagi menyelesaikan tugasan anda, sila muat turun perkara yang diperlukan menggunakan pautan di bawah:

  1. Jurnal, Buku Tunai, Lejar, Imbangan Duga, Penyata Pendapatan dan Kunci Kira-Kira
  2. Muka Hadapan Tugasan (Cover)
  3. Borang Perakuan Calon  Tentang Ketulenan Tugasan Projek
  4. Isi Kandungan Tugasan Projek
  5. Rumusan
Sekiranya, ada masalah, sila hubungi telefon saya kerana saya akan berada di kampung untuk menyambut Hari Raya Aidil Adha.  Saya akan cuba menjawab soalan anda sebaik mungkin.  Tapi kalau saya tak jawab maknanya saya sedang sibuk beraya. Jangan marah!

SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA!

No comments:

Post a Comment