Tuesday, May 15, 2012

MODUL PROJEK PRINSIP PERAKAUNAN TINGKATAN 5 2012

Bagi memudahkan pelajar saya melaksanakan projek ini, saya telah sediakan modul sebagi panduan kepada pelajar saya.  Saya harap modul ini dapat dijadikan panduan bagi melaksanakan tugasan tersebut sepanjang cuti tidak lama lagi.

Bagi muat turun modul, sila klik di sini
Bagi template tafsiran nisbah, sila klik di sini
Bagi template cadangan dan rumusan, sila klik di sini

P/s:  Modul ini hanya untuk pelajar Prinsip Perakaunan SMK Buntong sahaja.  Sila rujuk guru masing bagi mendapat panduan yang lebih terperinci bagi melaksanakan tugasan ini.

2 comments:

  1. Cikqu , Saya Pelajar Akaun Cikqu SPM 2011 ! 5 Murni ! Ciqku Boleh Saya Dapat Bantuan Cikqu , Dimana Saya Boleh Dapat Nota Prinsip Akaun Tingakatan 6 Bawah !

    ReplyDelete
  2. Boleh layari blog Cikgu Narzuki. http://cgnarzuki.com/
    Banyak info di situ.

    ReplyDelete